Fitness & Relaks

Tabata, czyli interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening zawiera czterominutowe bloki o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem zajęć  jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

Aerobox to zajęcia, które łączą w sobie elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak boks, karate, czy kickboxing. Treningi odbywają się w rytm dynamicznej muzyki. Jest jednym z najciekawszych, ale jednocześnie najintensywniejszych zajęć fitness.  To trening całego ciała,  poprawia kondycję i koordynację ruchową, wzmacnia i uelastycznia ciało.

Step aerobik to forma zajęć  do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć stepu można spalić nawet 600 kcal, a do tego wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.  Przyjdź i przekonaj się jakie efekty możesz uzyskać.

Piłki/ Body ball - ćwiczenia z piłką o średnicy 55 – 65 cm. Leżenie na piłce przodem, tyłem lub bokiem, oraz balansowanie pozwala na wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy. Ćwiczenia niezbyt intensywne, ale dające wiele korzyści. ćwiczenia z piłką wzmacniają mięśnie miednicy, nóg i kręgosłupa. Ponad to w treningu pracują mięśnie głębokie kształtując równowagę i balans. Świetny trening dla kobiet w ciąży i dla osób borykających się z bólem kręgosłupa.

Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.
 

Stretching (rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni. Ma na celu uelastycznienie, a także poprawienie ukrwienia układu motorycznego. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, zmniejsza napięcie i zwiększa ruchomość stawów. Ćwiczenia  zmniejszają bóle kręgosłupa oraz zapobiegają  urazom w ścięgnach i stawach. 
 

Dla kobiet ciężarnych  To specjalnie opracowany system ćwiczeń dla kobiet w ciąży. Zajęcia koncentrują się na tym, aby pomóc przyszłej mamie uporać się z obecnymi dolegliwościami, jak np. bóle kręgosłupa, a także wzmocnić mięśnie dna miednicy. Oprócz tego zajęcia w sposób bezpieczny poprawiają ogólną sprawność, a także rozciągają i relaksują. Trening nie obciąża stawów, nie ma w nim dynamicznych i bardzo intensywnych ruchów.

Mama and baby Mama i dziecko" to zajęcia fitness dla mam z maluszkami od 3 do 18 miesiąca życia. Przychodząc na zajęcia ze swoim dzieckiem możesz zadbać o formę bez konieczności rozstawania się ze swoją pociechą. Dzięki wykonywanym ćwiczeniom wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycję i nabierzesz sił na wykonywanie codziennych obowiązków. Jest to świetny trening dla młodej mamy i równocześnie ciekawy sposób spędzania czasu dla maluszka.

 

Termin zajęć:

Poniedziałek: StepAerobik 19.30-20.30, Fitball 20.30-21.30

Wtorek: Aerobik 19.30-20.30, Zdrowy kręgosłup 20.30.-21.30

Środa: Tabata 19.30-20.30, Stretching 20.30-21.30

Piątek: Mama i dziecko 13.00-14.00 zajęcia ruszą po zebraniu się grupy,

           Zajęcia dla kobiet w ciąży 14.00-15.00 zajęcia ruszą po zebraniu się grupy,

 

Instruktor: Ilona Ozimek

Koszt: 60zł/mc (raz w tygodniu), 90zł/mc (2 razy w  tyg.)

 


ZUMBA

Zumba to nowoczesny systemem fitness, dzięki któremu bawiąc się dbasz o kondycję i kształtujesz sylwetkę. Najważniejsze jest jednak to, że taki rodzaj sportu doskonale poprawia humor i ładuje pozytywną energią na długie godziny.

Żeby ćwiczyć ZUMBĘ wcale nie trzeba być mistrzem tańca. Kroki podstawowe są na tyle proste, że przypominają bardziej swobodne, imprezowe szaleństwo, niż żmudne ćwiczenia. Ta specyficzna forma ruchu to kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych. Szczegóły na stronie: www.z-team.pl

Instruktor: Michał Kurpet, Oliwier Zalewski

Termin zajęć: Wtorek 19.00-20.00, czwartek godz. 18.30-19.30, 19.30-20.30

Koszt: cennik wg. ustaleń instruktora


MASAŻ

Masaż jest jedną z form relaksu, którego głównym celem jest poprawa stanu psychosomatycznego osoby masowanej poprzez odprężenie ciała i umysłu oraz zniwelowanie skutków stresu i zmęczenia w organizmie. Jest to zabieg naturalny polegający na mechanicznej stymulacji tkanek organizmu za pomocą rąk terapeuty. Oddziałuje on na skórę, tkankę łączną, tkankę tłuszczową, mięśnie, ścięgna, więzadła, powięzi, zakończenia nerwowe w skórze, układ krwionośny i limfatyczny a także na ośrodkowy układ nerwowy i układ hormonalny czyli na umysł i emocje człowieka. Ponieważ wywiera bezpośredni i pośredni wpływ na organizm, stanowi integralną część odnowy biologicznej.

Koszt: 30zł/30min

Termin masażu: do uzgodnienia, tel. 693 222 482