Fitness & Relaks

Tabata, czyli interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening zawiera czterominutowe bloki o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem zajęć  jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

Aerobox to zajęcia, które łączą w sobie elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak boks, karate, czy kickboxing. Treningi odbywają się w rytm dynamicznej muzyki. Jest jednym z najciekawszych, ale jednocześnie najintensywniejszych zajęć fitness.  To trening całego ciała,  poprawia kondycję i koordynację ruchową, wzmacnia i uelastycznia ciało.

Step aerobik to forma zajęć  do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć stepu można spalić nawet 600 kcal, a do tego wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.  Przyjdź i przekonaj się jakie efekty możesz uzyskać.

Piłki/ Body ball - ćwiczenia z piłką o średnicy 55 – 65 cm. Leżenie na piłce przodem, tyłem lub bokiem, oraz balansowanie pozwala na wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy. Ćwiczenia niezbyt intensywne, ale dające wiele korzyści. ćwiczenia z piłką wzmacniają mięśnie miednicy, nóg i kręgosłupa. Ponad to w treningu pracują mięśnie głębokie kształtując równowagę i balans. Świetny trening dla kobiet w ciąży i dla osób borykających się z bólem kręgosłupa.

Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.
 

Stretching (rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni. Ma na celu uelastycznienie, a także poprawienie ukrwienia układu motorycznego. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, zmniejsza napięcie i zwiększa ruchomość stawów. Ćwiczenia  zmniejszają bóle kręgosłupa oraz zapobiegają  urazom w ścięgnach i stawach. 
 

Latino Solo – forma zajęć ucząca uczestniczki eleganckich i pełnych gracji ruchów. Zajęcia oparte są na krótkich układach choreograficznych pozwalających ukazać w świadomy i delikatny sposób swoje atuty i umiejętnie eksponować swoją kobiecość.  Lekcja wpływa pozytywnie na dobre samopoczucie oraz dodaje pewności siebie.

 

Termin zajęć:

Poniedziałek: StepAerobik 19.30-20.30, Fitball 20.30-21.30

Środa: Tabata 19.30-20.30, Stretching 20.30-21.30

Piątek: Latino Solo 11.00-11.55, Aerobox 19.00-20.00, Zdrowy kręgosłup 20.00.-21.00

 

Instruktor: Ilona Ozimek

Koszt: 60zł/mc (raz w tygodniu), 90zł/mc (2 razy w  tyg.)


MASAŻ

Masaż jest jedną z form relaksu, którego głównym celem jest poprawa stanu psychosomatycznego osoby masowanej poprzez odprężenie ciała i umysłu oraz zniwelowanie skutków stresu i zmęczenia w organizmie. Jest to zabieg naturalny polegający na mechanicznej stymulacji tkanek organizmu za pomocą rąk terapeuty. Oddziałuje on na skórę, tkankę łączną, tkankę tłuszczową, mięśnie, ścięgna, więzadła, powięzi, zakończenia nerwowe w skórze, układ krwionośny i limfatyczny a także na ośrodkowy układ nerwowy i układ hormonalny czyli na umysł i emocje człowieka. Ponieważ wywiera bezpośredni i pośredni wpływ na organizm, stanowi integralną część odnowy biologicznej.

Koszt: 30zł/30min

Termin masażu: do uzgodnienia, tel. 693 222 482